Accesarea cursurilor și materialelor plătite pe InfoAs
Accesarea cursurilor și materialelor plătite este esențială pentru experiența TA pe InfoAs. Ca și utilizator plătitor pe InfoAs, AI prioritate în suportul clienților, cu privire la achiziționare și utilizare a cursurilor și a materialelor.
Cu toate acestea, uneori pot apărea probleme care te împiedică să accesezi conținutul pe care l-ai cumpărat. Iată câteva soluții comune pentru rezolvarea problemelor de accesare a cursurilor și materialelor plătite.
Observație — aceste informații sunt sugestive pe baza Termenilor și condițiilor InfoAs, pe care le găsești aici în Centrul de ajutor. Informațiile prezentate aici nu reprezintă un temei sau o obligație legală.
Asigură-te că ești logat în cont
Pentru a putea vedea cursurile active cumpărate, trebuie să fii logat în contul InfoAs pe care ai făcut plata. Atenție — cursul nu se poate transfera de la un cont la un altul, așadar îți recomandăm cu tărie să verifici contul InfoAs pentru care faci plata înainte de a o finaliza.
Verifică produsele tale
Când achiziționezi un produs (curs, material, etc.) pe InfoAs, de fapt achiziționezi licența care îți dă dreptul să vizionezi acel produs pe o perioadă limitată sau nu (pentru a preveni abuzurile). Pe contul tău pe care ai cumpărat produsul vei găsi o secțiune intitulată Produsele mele. Aici poți găsi atât materialele active, cât și cele expirate.
Poți accesa produsele încă active, însă ține cont că deși produsele expirate apar în contul tău drept istoric al tranzacțiilor, acestea nu mai pot fi accesate. Data expirării este menționată atunci când achiziționezi un curs, sau dacă nu este, atunci reprezintă:
- Data de 15 iulie din vacanța de vară de după anul școlar curent, sau
- O perioadă de 90 de zile.
…care este mai aproape de data achiziționării produsului.
De asemenea, poți cere extinderea duratei de vizionare a unui curs dacă încă deții cursul în variantă activă.
Completează întrebările de securitate
Uneori, din motive de securitate, ești pus să introduci un cod trimis prin email pentru a garanta accesul la materiale și cursuri. Verifică adresa de email, incluzând și folderul Spam, pentru acest cod.
Dacă observi că adresa de mail pe care trimitem codul de securitate este greșit, atunci contactează-ne mai jos pentru a putea remedia problema.
Schimbă browserul
Verifică setările browserului dacă nu ai acces la curs. Browserele au implicit setate opțiunile următoare, care sunt necesare pentru accesarea cursurilor, dar care pot fi oprite:
- Cache
- Cookies
- JavaScript
Contactează-ne pentru suport suplimentar
Dacă încă ai probleme în privința accesării materialelor, contactează-ne pe infoas.ro/contact. Un specialist al echipei noastre te va îndruma în acest sens.
Mult succes!